ClickCease
משלוח מהיר עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 350₪

כרית לשינה בהריון

כרית לשינה בהריון

לכל אחד יש תנוחת שינה מועדפת, כזו שמסייעת לו להירדם מהר והוא מרגיש בה הכי בנוח. נשים הריוניות נאלצות לוותר על תנוחתן המועדפת למשך תשעה חודשים, משום שכעת יש תינוק קטן שממוקם במרכז הבטן שלהן, ואין להן גמישות או יכולת להתהפך. יחד עם בני הזוג, הן חוות לילות ללא שינה, בהם הם מנסים למצוא תנוחה הולמת שתהיה הכי קרובה למושלמת עבור האם, אבל גם לא תפגע בתינוק.

מסתבר שהפתרון לבעיה הוא די פשוט- כרית הריון לשינה. הכרית מיועדת לנשים בהריון, אשר רוצות לשפר את איכות השינה שלהן ושל התינוק. ריכזנו עבורכן את כל המידע שחשוב להכיר אודות כרית הריון לשינה.

מהי כרית לשינה בהריון?

כרית הריון לשינה הינה כרית שנועדה להוות פתרון לנשים הריונות שחוות בעיות בשינה שלהן, עקב ההריון. מבנה הכרית תוכנן בהתאם לקווי המתאר והבליטות שנוצרות בגוף האישה במהלך ההריון, ויש בה כל מני תכונות שמאפשרות תמיכה מלאה במצבים שונים של שינה. כרית ההריון ארוכה יותר בהשוואה לכרית רגילה, משום שהיא נועדה לתמוך בכל הגוף.

ייעודה של הכרית הוא לסייע לאישה לישון בנינוחות וברצף. היעילות של כרית ההריון נמדדת בעיקר בחודשים האחרונים של ההריון, בהם העובר כבר מתפתח גופנית ומתחיל בבעיטות והשתוללויות ברחם. אז השינה כבר הופכת לכמעט בלתי אפשרית, עד שמשתמשים בכרית, והשינה שוב חוזרת להיות נעימה וכיפית.

מתי כדאי להתחיל להשתמש בכרית הריון?

רוב הנשים נוהגות כאמור להשתמש בה לקראת סוף ההריון, אבל בפועל זה אינדיבידואלי וכל אחת צריכה להתחיל להשתמש בה כשהיא מתחילה להרגיש לא בנוח עם השינה שלה. בדרך כלל, הכאבים והלחצים מתחילים להופיע באזור הבטן בשבוע ה-20 להריון, יחד עם עלייה במשקל. מאותה הנקודה, הם מתחילים ליצור עומס ולהשפיע באופן ישיר על יכולת השינה של האישה.

ההמלצה היא להתחיל להשתמש בכרית ההריון לשינה עם הופעתם של כאבים ולחצים שמשפיעים לאורך כל שעות היממה. השינה היא חלק נכבד מהתנהלות האישה במהלך ההריון, וככל שהיא תרבה לשמור על מספר מסוים של שעות שינה, כך היא תוכל להעביר אותו ביותר נחת והנאה. כמו כן, תמיד אפשר להתייעץ עם גורם מהתחום.

יתרונות השימוש בכרית לשינה בהריון

היתרון המרכזי שבשימוש בכרית הריון לשינה כבר ברור לכולנו- סיוע בשינה איכותית ורצופה של האישה, הקורית על ידי תמיכת הכרית בגוף. מעבר לכך, ישנם עוד כמה יתרונות:

הקלה על כאבים

כל הנשים עולות במשקל במהלך ההריון. בעקבות זה, לחץ מופעל על אזורים מסוימים בגוף, בעיקר על הגב והרגליים, מה שגורם לאישה לכאבים איומים. כאשר האישה משתמשת בכרית הריון, היא יכולה לנוח כמו שצריך ולתת קצת מנוחה לחלקים האלו, אשר נמצאים בתנועה ברוב שעות היום.

שיפור זרימת הדם בגוף

כרית ההריון לשינה מאפשרת לאישה לשכב על הצד, דבר שידוע כמקדם זרימה של הדם. השכיבה על הצד בנינוחות מתאפשרת הודות לריפוד הרך שיש לכרית ההריון, איתו האישה באה במגע. שכיבה כזו ללא כרית מיוחדת, לעומת זאת, היא הרבה פחות מומלצת.

שמירה על ביטחון ההריון

הריון בריא ובטוח כולל בתוכו הרבה שעות מנוחה. כרית ההריון לשינה מאפשרת לאישה לקיים את אותן שעות מנוחה, מבלי שזה יהיה כרוך בכאב ובלחצים בגוף.

שימושית גם לאחר הלידה

כרית הריון לשינה יכולה לסייע גם לאחר הלידה. כאשר מאכילים את התינוק הקטן, נשענים על הכרית עד שנוצרת זווית הנקה האכלה נוחה ובטוחה הן לאמא והן לתינוק.

כרית הריון מומלצת

כרית הריון קונים רק אצל המומחים, חברת תינוקות בשוק מעל ל4 שנים וגאה לספק את הכרית האיכותית ביותר והמומלצת ביותר בישראל.

לחצו כאן למעבר לרכישת כרית ההריון של חברת תינוקות