ClickCease
משלוח מהיר עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 350₪

כרית הריון מומלצת

כרית הריון מומלצת

ישנם הרבה סוגים של כריות הריון, הן באות בכל מיני צורות וגדלים. כל סוג בא בשביל לענות על צורך אחר. לאחר שנים של ניסיונות בשוק הישראלי, אנחנו בתינוקות גאים להיות הכרית מומלצת והכי נמכרת בישראל. הכרית שלנו פותחה במיוחד לנשים בהריון בישראל, לאחר הרבה נסיונות שונים במהלך השנים, הגענו לנוסחה המנצחת ולכרית הטובה ביותר שיש.

להסבר יותר מקיף על מה זה כרית הריון והיתרונות בשימוש שלה לחצי כאן

כרית ההריון שלנו היא המומלצת ביותר מכיוון שהיא מתאימה לשינה בכל תנוחה וכל צורה אשר ההריונית רוצה וחפצה. ניתן בקלות לקפל אותה ולהשתמש בה לתמיכה בצורות שונות. גם לאחר הלידה עצמה היא יכולה לשמש בתור כרית הנקה על מנת לתמוך בהנקה או בהאכלה מבקבוק.

הכרית שלנו היא בצורת U ולכן ניתן להשתמש בה במגוון תנוחות שונות. גם מי שמעדיפה לישון על הגב, על הצד ועל הבטן תמצא את התנוחה הנכונה לה. היא מספקת תמיכה לכל הגוף, כולל הבטן והגב.

הדברים אשר ייחודים לכרית הריון שלנו שהופכים אותה לכרית ההריון המומלצת ביותר:

  • מילוי הכרית: חומר המילוי הינו הולופייבר אשר עבר עיבוד לכדוריות בולפייבר, טכנולוגיה מתקדמת אשר מקנה לחומר עמידות לאורך זמן ושומרת על צורתו גם לאחר שימוש מרובה. החומר הינו רך נעים אך עדיין מספק תמיכה לגוף. רמת הקושי והתמיכה לגוף ניתן לכיוונון אישי, יש אפשרות לפתוח את הכרית ולהוציא או להוסיף מילוי נוסף. ניתן להוציא מילוי החוצה אם רוצים אותה יותר רכה או להוסיף מילוי פנימה אם רוצים אותה יותר קשה. ניתן לקבל מילוי נוסף מאיתנו.
  • גודל הכרית: הכרית שלנו גדולה מאוד ומפנקת, מתאימה במיוחד למי שרוצה תמיכה לכל הגוף ורוצה למצוא תמיכה בתנוחות שונות.
  • היפואלרגנית- הכרית שלנו הינה היפואלרגנית, במיוחד לעור העדין של נשים בהריון. במהלך ההריון ניתן לפתח תפרחות ואלרגיה בקלות. הציפית של הכרית שלנו היא 100% כותנה ארוגה סטאן.
  • ציפית חיצונית אשר ניתנת להורדה ולכביסה: נקיון הוא דבר חשוב מאוד במהלך ההריון, הגוף מזיע הרבה במהלך ההריון והציפה על הכרית תספוג זאת. הציפית החיצונית ניתנת להסרה בקלות בעזרת ריצרץ’, ניתן להוריד אותה, לכבס ולהחזיר בקלות. דבר שמבחינה הגיינית חשוב מאוד לעשות במהלך ההריון על מנת לשמור על ניקיון והגיינה של אביזר השינה.

הכרית הגדולה בצורת U מערסלת את כל הגוף מכף רגל ועד ראש, עיצוב ייחודי עם קימורים פנימיים לנוחות מקסימלית. העיצוב הגדול מאפשר להריונית להימתח על כל הכרית ולתמוך בכל גופה. כך שהיא יכולה להקל על הסתגלות לתנוחת שינה על הצד שהיא התנוחה המומלצת על ידי רופאים לשינה במהלך ההריון.

בנוסף, הכרית יכולה לשמש את כל בני הבית, אפילו הבעל והילדים יכולים למצוא בה שימוש ולשכב איתה בכיף על הספה מול הטלוויזיה, לראות סרט או סתם לשחק בסוני.

כרית ההריון של חברת תינוקות מומלצת על ידי אלפי נשים בישראל, ניתן לראות חוות דעת של נשים בישראל בעמוד הפייסבוק שלנו בלחיצה כאן, או בעמוד האינסטגרם שלנו בלחיצה כאן.

למעבר לפרטים נוספים ולרכישת כרית ההריון וההנקה המומלצת של תינוקות לחצי כאן