ClickCease
משלוח מהיר עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 350₪

כרית הנקה המסייעת לשינה בהריון

הנקה של תינוק קטן בייחוד בחודשים הראשונים דורשת ישיבה ממושכת, כשהיידיים מוגבלות בגלל אחיזת התינוק. דבר שיכול לגרום לתחושת כבדות לא נעימה ומגבלת תנועה. אמהות רבות מנסות לאלתר ריפוד באמצעות כרית נוי או שמיכה מאולתרת. אך דבר זה אינו בטיחותי ולא תמיד אפקטיבי.

מהי כרית הנקה?

כרית הנקה מאפשרת להניח את התינוק באופן בטיחותי בעת ההנקה. במנח שיהיה נעים גם לאמא וגם לתינוק. כך שגם אם זמן ההנקה ארוך זה לא יכביד והאם תוכל להנות מידים משוחררות. כרית הנקה מגיעה בצורת האות יו באנגלית מה שמאפשר לה להיכך סביב האם בגובה הרצוי. היא גדולה מספיק ורחבה בשביל התינוק ובשביל הידיים של האם. הכרית רכה ושוקעת ובכך היא עוטפת וניתנת להתאמר נכונה למידות האם. באמצעות הכרית ניתן להנות ממגוון תנוחות הנקה רצויות. כרית הנקה ניתנת לניקוי גם אם התינוק פולט. המילוי נשלף בקלות והכיסוי ניתן לכביסה.

כיצד משפיע חוסר שינה על ההריון.

את כרית ההנקה אנו ממליצים לרכוש עוד לפני הלידה, בתקופת ההריון. הסיבה לכך היא שכרית הנקה עוזרת מאד לשינה רציפה בהריון. כל אישה הרה מכירה את התחושה הלא נעימה כשהיא נשכבת לישון אך שום תנוחה לא נוחה לה. הכבדות, כאבי הגב והרגלים הנפוחות לא נותנים מנוח. בשעות היום ובשעות הילה. שעות שינה יקרות מתבזבזות על חיפוש תנוחה ללא הצלחה. לחוסר בשעות שינה איכותיות יש השלכות בריאותיות על האם, הרפואה מקשרת מחסור בשינה עם מצב רוח ירוד, חוסר תפקוד ואפילו לידה מאוחרת. לא פלא, כשמסתובבים עם עייפות קיצונית הגוף לא מתפקד במיטבו ויש לכך השפעה ישירה על מצב הרוח.

כיצד כרית הנקה מסייעת לשינה בהריון?

לכרית ההנקה המדוברת יש תועלות רבות כפי שכבר ציינו, מדובר בכרית גדולה שצורתה כצורת האות U. צורתה הייחודית של הכרית מאפשרת תמיכה יעילה עבור האם ההרה. באמצעות כריכת הכרית סביב הגוף בצורות שונות היא נהנית מתמיכה עבור הצוואר, הגב העליון והתחתון, האגן, והבטן בו זמנית גם בעת השכיבה וגם בעת הישיבה.

התמיכה בגוף מאפשרת חלוקת עומס והקלה על הכאב מאפשרת הרפיה של הגוף ושינה רציפה. הכרית תומכת בשינה על הצד כפי שמומלץ על ידי הרופאים ,ללא לחץ וכאבים. הכרית חיונית ממש בשליש האחרון של ההריון לתמיכה בבטן שגדלה בקצב מהיר ולהקלה על כאבי הגב ממנה סובלות מרבית מהנשים בשלב הזה. כרית הנקה לשינה בהריון מרופדת מספיק ועבה ומאפשרת תמיכה מירבית לאזורי הגוף השונים לכל אורכו, ומתאימה לכל המידות.

כיצד לבחור כרית הנקה לשינה בהריון?

קיימות בשוק כיום מגוון רחב של כריות הנקה לשינה בהריון בשלל גדלים עוביים ובדרגות קושי שונות. הכרית הסטנדרטית יכולה להתאים לכל אחת. אבל ניתן לדייק את הבחירה באמצעות ניסוי ותהיה. להרגיש את הכרית לנסות אותה במגוון תנוחות ורק אז להחליט איזו כרית הנקה הכי תתאים למנח נח ולשינה רציפה.

לכן, חשוב לבחון מספר פרמטרים לפני שרוכשים את הכרית:

  1. הכרית נעימה למגע כדי שתאפשר מנח נח לאורך זמן.
  2. הכרית גדולה ועבה מספיק ומספקת תמיכה.
  3. גודל הכרית סביר ולא כזה שיכול להפריע לשנת בן הזוג.
  4. מילוי הכרית רך ושוקע מעט, אך לא יותר מידי כדי לאפשר תמיכה ללא החלקה.
  5. הכרית מתכווננת בקלות.
  6. עיצוב הכרית חשוב אף הוא, בכל זאת מדובר במוצר עם נוכחות. צבע הכרית ניתן להתאמה לשאר העיצוב של החדר או הספה עליה יושבים.

חשוב לזכור שכרית ההריון תהיה שימושית גם להנקה ולכן עליה להיות מספיק רחבה בשביל להחזיק את התינוק בצורה בטוחה ויציבה. לאחר שהתינוק יגדל מעט, ניתן להניח אותו עליה כשהכרית משמשת לו כבסיס בצורת קן. הראש שלו מוגבה במרכז הכרית והגוף נשען על צידי הכרית. מנח שמאפשר לו לאחוז את הבקבוק ולאכול בצורה נוחה ובטיחותית.

כיצד לבחור כרית הנקה לשינה בהריון?

אז כמו שהבנו כרית הנקה אינה מיועדת להנקה בלבד. יש לה שימוש יעיל בהריון עצמו, עבור התינוק ואפילו למי מבני הבית שסובל מכאבי גב המדירים שינה מעיניו. אם את בשלבי הריון מתקדמים את כבר מרגישה את הכובד והלחץ על הרגלים והגב. תוכלי להקל על עצמך קצת להוריד את העומס באמצעות תמיכה נכונה של כרית הנקה לשינה בהריון. תאמצי לך את הכרית המתאימה עבורך ותהני משינה איכותית יותר, ישיבה נוחה הרבה יותר. אם יש לך חברה בהריון ואת רוצה לפנק אותה? הכרית יכולה להיות אופציה מצויינת ושימושית כמתנה לאשה הרה וליולדת, היא בטוח תודה לך על הפינוק.

כרית הריון קונים רק אצל המומחים, חברת תינוקות בשוק מעל ל4 שנים וגאה לספק את הכרית האיכותית ביותר והמומלצת ביותר בישראל.

לחצו כאן למעבר לרכישת כרית ההריון של חברת תינוקות