ClickCease
משלוח מהיר עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 350₪

כרית הריון – מה זה? ויתרונות שימוש

כרית הריון – מה זה? ויתרונות שימוש

הריון זו תקופה מרגשת ומאתגרת עבור האם לעתיד. תשעת החודשים האלה דורשים טיפול עדין וריכוז מיוחד בגופה של האם על מנת להבטיח שהתינוק אשר נמצא בתוכה בטוח ומקבל את כל התמיכה וההזנה אשר להם הוא זקוק על מנת להתפתח.

התינוק זקוק להזנה פנימית בשביל לגדול ולהתפתח כמו שצריך לקראת הלידה, כך גם האם עצמה צריכה להימצא בסביבה בטוחה ותומכת, בה יהיה לה נוח והיא תוכל להיות נינוחה ורגועה.

היבט אחד חשוב ביותר שצריך לשים אליו לב הוא תנוחת השינה של האם לעתיד. זוגות רבים עוברים לילות רבים ללא שינה על מנת לנסות ולהגיע לאותה תנוחת שינה מיוחלת בה לאם יהיה נוח והיא תוכל להשיג את שנת הלילה שהיא והתינוק כל כך צריכים.

מזרנים רגילים אינם מעוצבים על מנת לספק נוחות ורוגע לנשים בהריון, זה עלול להוביל לכאבים בגוף ולחוסר שינה. כאן כרית הריון באה לידי שימוש.

מה זה כרית הריון?

כרית הריון היא כרית שעוצבה במיוחד בשביל להתאים ולתמוך בגופה של אישה בהריון אשר עובר שינוים רבים במהלך ההריון, היא מציעה תמיכה במגוון תנוחות שינה.

היא מעוצבת בשביל לספק תמיכה לכל הגוף ולכן היא גם גדולה הרבה יותר מאשר כרית רגילה.

כרית הריון הופכת את השינה לנוחה יותר במהלך ההריון. היא מועילה בעיקר בשלבים המתקדמים יותר של ההריון בהם שינה בתנוחה רגילה הופכת לאתגר אמיתי.

4 יתרונות של שימוש בכרית הריון

היתרון הגדול ביותר של כרית הריון הוא כמובן שהיא עוזרת לאישה בהריון לישון יותר טוב על ידי כך שהיא נותנת תמיכה מלאכה לגוף. אספנו לכן עוד מספר יתרונות בשימוש בכרית הריון:

  1. מקלה על כאבי גוף: כשמשקל הגוף עולה במהלך ההריון, זה מפעיל לחץ על הגב, הירכיים והרגליים. חיוני לתת מנוחה ורגיעה לחלקי הגוף האלה, זה אפשרי רק אם את מוצאת תנוחת שינה טובה. כרית הריון תתמוך ותרגיע כך שהאיזורים האלה יוכלו לקבל את המנוחה שהם צריכים, מה שיקל על הכאב.
  2. משפרת את זרימת הדם: שינה על הצד משפרת את זרימת הדם, זו התנוחה המומלצת לנשים בהריון. שינה על הצד לפעמים עלולה להיות פחות נוחה לאישה בהריון בגלל הבטן שגדלה. בשל המילוי הרך והנעים שלה, כרית הריון עוזרת לך לישון על הצד בתנוחה המומלצת שמשפרת את זרימת הדם בגוף.
  3. שינה ארוכה, עמוקה וטובה ביותר: מנוחה זה המפתח להריון בטוח, כרית הריון תעזור לך לישון מהר יותר, טוב יותר ולהביא את המנוחה לגוף שלך אשר כל כך זקוק לה.
  4. שימושית גם לאחר הלידה: כרית הריון יכולה לשמש אפילו לאחר הלידה עצמה. יכולה לשמש כתמיכה להנקה או האכלה מבקבוק ואפילו סתם לשבת או לשכב בכיף מול הספה או במיטה כשרואים טלוויזיה.

כרית הריון והנקה של חברת תינוקות מומלצת במיוחד בגלל העיצוב הייחודי שלה, אשר מאפשר לה להיות ורסטילית ולהתאים למגוון רחב של של תנוחות ושימושים שונים. יכולה לשמש גם לאחר ההריון בתור כרית הנקה. ציפית איכותית ביותר עשויה מ100% כותנה סאטן ארוגה, במיוחד לעור העדין של אישה בהריון אשר עלול לפתח תפרחת/אלרגיה ממגע עם בדים סינטטיים במהלך ההריון.

ניתן בקלות להסיר ולכבס את הציפית החיצונית, להוסיף ולהוריד מילוי על מנת להפוך את הכרית לרכה יותר או קשה יותר. לא סתם היא כרית ההריון המומלצת ביותר בישראל.

לחצי כאן לרכישה של כרית הריון והנקה של חברת תינוקות