ClickCease
משלוח מהיר עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 350₪

בצקות ברגליים בהריון

בצקות ברגליים בהריון

 

ההיריון היא ללא כל עוררין אחת מן התקופות הקסומות שתעברי בחייך, לצד התקופה הקסומה ישנם לא מעט שינויים הורמונליים אשר יוצרים לא מעט תופעות אותן לא חוויתן בעבר. לא מעט נשים מתלוננות על בצקת הריון אשר מגיעה אליהן בשלבים שונים של ההיריון מסיבות שונות. תינוקות החליטו לעשות לכם מעט סדר בכל הקשור לבצקת הריון, הסיבות ודרכי הטיפול הרלוונטיים.

יורדים לעובי הקורה: מה זה בצקות רגליים בהריון?

בצקות רגליים בהריון נחשבות לאחת מן התופעות השכיחות ביותר ולמעשה יכולה לפגוש את היולדת בכל טרימסטר ובכל שלב במהלך ההיריון ולעיתים גם אחרי הלידה. יש המכנים בצקת ברגליים בתור תופעת “רגליים נפוחות” (Edema of legs, Leg Edema). בצקת הלכה למעשה היא תוצאה של הצטברות מגוון נוזלים אל מחוץ לכלי הדם כאשר אחד האזורים השכיחים בהם זה קורה הוא הרגליים. הבצקת יכולה להיות גומתית וההערכות סוברות כי כל אישה שלישית יכולה למצוא את עצמה סובלת מבצקת הריון בדרגות חומרה שונות ומשתנות.

 

בצקות רגליים בהריון – למה זה בעצם קורה?

נשים רבות תוהות למה בעצם הן סובלות מן בצקות רגליים בהריון, במהלך ההיריון אותן נשים עוברות לא מעט שינויים הורמונליים אליהם הגוף צריך להתרגל, עלייה בנפח הדם וייצור מוגבר משמעותית של נוזלים אשר מטרתם להזין ולתת לעובר את כל צרכיו ומבוקשיו. במהלך ההיריון הלחץ גודל משמעותית וכתוצאה מכך אנו רואים לחץ על כלי הדם – מה שמוביל לא מעט פעמיים לבצקות רגליים. חשוב לדעת כי בצקת רגליים נחשבת תופעה שכיחה אך יחד עם זאת אנו מאמינים כי ישנם מספר מקרים בהם תצטרכי לגשת אל ייעוץ מקצועי אשר יעזור לך להבחין את הבצקת בצורה טובה וחכמה יותר.

מה עושים עם בצקות ברגליים בהריון: מתי לגשת לאבחון רפואי?

כמו שכבר הצלחתם להבין בצקות רגליים בהריון הינם תופעה שכיחה לכל דבר ועניין, יחד עם זאת ישנם מספר סיטואציות בהם אנו ממליצים לגשת אל אבחון רפואי:

  • הופעה של בצקת הלילה בשעות מסוימות – שעות הלילה לדוגמא
  • נפיחות ברגליים ללא שום שיפור גם לאחר מנוחה
  • בצקת ברגליים אך בעוד מקומות נוספים בגוף – ידיים, פנים
  • בצקת א סימטרית בה צד אחד נפוח יותר מהצד השני
  • פריחה וגירוד באזור הבצקת
  • לחץ דם גבוה
  • חום
  • כאבי ראש חוזרים ונשנים
  • טשטוש ראייה

במקרים אלו אנו מאמינים כי הגעה אל אבחון רפואי הוא בגדר חובה.

מה עוד יכול לגרום לבצקות רגליים?

בצקות רגליים עשויות להגיע במגוון רחב של מצבים בחיים גם בהריון וגם מחוץ להריון, אנו רואים לא מעט סיבות אשר גורמות להופעתם של אלו. בין הסיבות אנו יכולים לראות פעילות פיזית ממושכת, מזג אוויר חם ולח, רמות גבוהות של קפאין לצד נתרן בגוף, גנטיקה, שינויים הורמונליים, עלייה ו/או ירידה לא סדירה במשקל.

מה החשיבות בייעוץ רפואי בכל הקשור לבצקת הריון?

תקופת ההיריון נחשבת לתקופה הורמונלית ביותר בה הגוף שלך מגלה על עצמו דברים חדשים כל יום מחדש, אנו מאמינים כי אין תחליף אמיתי אל ייעוץ רפואי כנה ומותאם אישית עבורך. אנו ממליצים לגשת אל רופא המשפחה ו/או אל רופא/ת הנשים המטפל/ת בך על מנת לאפיין יחד איתך את הסיבות לבצקת, מתי הבצקת מופיעה, איך ניתן לטפל בבצקת ואף לשלול מצבים אחרים שעלולים לפגוע בך ו/או בעובר שלך. אל תתעלמי מן הסימנים של הגוף שלך, תיגשי אל הרופא/ת המטפלת עוד היום! 

איך ניתן להוריד את הנפיחות ברגליים?

זה הזמן להוריד את הנפיחות ברגליים. ישנם לא מעט דרכים בהם תוכלו להילחם בבצקות, ריכזנו עבורכם מספר נקודות וטיפים שיעזרו לכם להוריד את הנפיחות ברגליים כבר מעכשיו:

  • צמצום של צריכת קפאין (תה, קפה) לצד צמצום צריכת נתרן
  • הימנעות מעמידה ממושכת
  • הימנעות מעמידה בחום לאורך זמן
  • צריכת מזונות העשירים באשלגן
  • לשתות לפחות כ – 2 ליטר מים ביום
  • להימנע מעקבים
  • נעליים נוחות
  • שינה על צד שמאל (עוזר בצורה ישירה לדם להגיע אל הלב)
  • בגדים רפויים
  • הליכה ו/או שאר פעילות מתונה אחרת(בהתאם להוראות הרופא) על מנת לשמור על פעילות מחזור הדם

כל אלו יוכלו לעזור לכן באופן ישיר ו/או עקיף לצמצם ולהוריד בצורה משמעותית את הנפיחות ברגליים.

מתי בצקות רגליים בהריון עוברות?

אנו מאמינים שזו אחת מן השאלות שמעסיקות אותך הכי הרבה, למעשה אם אנחנו יורדים עלובי הקורה אנו רואים כי ברוב המקרים בצקות הריון חולפות תוך מספר שבועות לאחר הלידה ואף במקרים מסוימים תוך מספר ימים. יחד עם זאת, ישנן לא מעט נשים המקבלות את אותן בצקות לאחר הלידה – כל עוד אין סיבה נסתרת אחרת לעין בצקות אלו אמורות לחלוף באותו פרק זמן.

כרית ההיריון של תינוקות – נעים להכיר

אם היינו אומרים לך שאת יכולה להקל בצורה משמעותית על הבצקות ברגליים שלך ובאותה הנשימה לספק לעצמך מעטפת מלאה בכל הקשור לשלבי ההיריון, ההנקה ואף להעניק תמיכה מושלמת לתינוק שלך מה היית אומרת? אנחנו מאמינים שהתשובה הייתה חד משמעית כן – אנו שמחים להכיר לך את כרית ההיריון של תינוקות, כרית ההנקה הנמכרת ביותר בישראל המותאמת לשינה נינוחה, רציפה ואיכותית כפי שכבר מזמן לא חווית וגם מצליחה באותה נשימה להפחית בצקות ושאר תפרחות אלרגיות אחרות.

אלו יתרונות יש לכרית היריון והנקה?  

כרית ההיריון של תינוקות הפכה כבר מזמן לביטוי שגור אצל אלפי נשים בישראל, כאשר אנחנו מדברות על כרית ההיריון שלנו אנו רואים מספר לא קטן של יתרונות אשר מבדל אותנו מן שאר המתחרים בתחום והופך אותנו לבחירה הטבעית. בין היתרונות ניתן לראות:

  • דגש על איכות – כל הכריות מיוצרות בתנאים סטריליים לצד עבודה עם חומרי הגלם המובילים ביותר על מנת להבטיח לכם איכות גבוהה. הציפית עשויה מ – 100% כותנה ארוגה טבעית יחד עם צפיפות סיבים גבוהה במיוחד. הכותנה הינה אנטי-אלרגנית ואף הוכיחה את עצמה כאחת שעומדת במספר גבוה של כביסות חוזרות. בתוך הכרית אתם תיהנו מ – 100% סיבי בולפייבר איכותיים המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ונישתיות אשר מטרתן לשמור על חיי הכרית, על איכות הכרית ועל צורת הכרית.
  • בטוחים באיכות שלנו, אחריות למילוי לכל החיים – אנו עובדים יחד עם חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר, אנו מאמינים כי הליווי שלנו לא צריך להיגמר אך ורק בשלב המכירה הראשונית ומלווים אתכם לאורך כל הזמן. בהנחה וחלפו מספר שנים והכרית איבדה מעט מן הנפח והדחיסות שמאפיינת אותה אנו נדאג לחומר מילוי חדש ללא תשלום.
  • מיוצרת בישראל – הכרית הינה פיתוח כחול לבן אשר מיוצר במפעל ישראלי, כך תינוקות מצליחים לקחת חלק בכל שלבי הייצור במפעל ולראות את התהליכים קורים בעיניים – כך אנו יודעים כי כל כרית שיוצאת את המפעל שלנו יוצאת באיכות הגבוהה ביותר.
  • יתרונות בריאותיים – ישנם לא מעט יתרונות בריאותיים בכרית זו, בין היתרונות אנו רואים: תצורת U שעוטפת ותומכת בגופך בכל תנוחה, הקלה על הלחץ המופעל בהיריון על הגב, הצוואר וגם על הרגליים, הפחתה משמעותית של התכווצויות שרירים, הפחתה ואף טיפול מונע לבצקות ושאר תפרחות אלרגיות, תמיכה מושלמת לך ולתינוק בזמן האכלה והנקה.

תינוקות: הבית של הנשים בישראל

תינוקות הפכה בשנים האחרונות לבחירתן הטבעית של אלפי נשים בישראל, האמת זה לא מפתיע – אנחנו פשוט אוהבים אנשים, זו גם הסיבה שהקמנו עבורכן אתר אונליין יחד עם מעטפת מלאה המותאמת בדיוק עבורכן, עבור התינוקות שלכן ועבור הבעלים שהחליטו לפנק אתכן. תינוקות עובדת ללא לאות על מנת לספק עבורכם את המוצרים הטובים ביותר כאשר הערך העליון שלנו הוא שירות הלקוחות, איכות לצד חווית שירות מקצועית.